الاثنين، 15 سبتمبر 2014

كلمات اغنية لو كنت في اول طريقك لنسر الكونغ فو

yeah ، yeah come on،lets go !
..............
لو كنت في اول طريقك خليك مؤمن بحلمك : لو كنت في اول طريقك خليك واثق من نفسك كمل كمل متقفشي ، هتواجه صعوبة في البداية ماهي دي بداية الحكاية ،
عشان تكون معاك لذيذة النهاية ،
وهيقابلك كائنات عاوزة تحبطك وفي قلوبهم حقد عاوزة تهدمك ،
وانت متخليش اليأس يدخلك ، ابعد عنهم ومتقربش منهم وخليك فاهمهم ـ
و ركز انت بس ومتقولش لطموحك هوس ،
وخلي طموحك هدفك كبير عشان تحققه بكل تقدير وننهي المستحيل
% لو كنت في اول طريقك اثبت لنفسك انك هتسبق سنك
لو كنت في اول طريقك خد مني yeah
ثق في ربك محدش هيبقي قدك : وثق في نفسك هتححق هدفك
وخلي عندك حماس عشان متقعش في الافلاس
وخلي عندك اصرار عشان تعدي التيار وتبعد عن الانهيار
لو كنت في اول طريقك خليك مؤمن بحلمك :لو كنت في اول طريقك خليك واثق من نفسك
.......................
اغنية ( لو كنت في اول طريقك)
كلمات
نسر الكونغ فو

Subscribe to get more videos :

EAGLE KUNG FU JABER
اذا اردت ان تتعلم الكونغ فو والفنون القتاليه والحركات الاكروباتيه الجمباز والباركور والكابويرا وغيرها والعديد من دروس التنميه البشريه التي تفيدك في حياتك اليوميه فهنا اكبر موقع في الشرق الاوسط لتعليم كل هذه الرياضات الرائعه من خلال دروس مجانيه بالفديوهات وشرح الدروس مقدم من كابتن جابر نسر افريقيا والعرب
Martial arts, capoeira and parkour and free running, gymnastics and aerobic fitness, flexibility and strength you'll find everything here in order to learn with an eagle and Arab Africa captain Jaber eagle