الثلاثاء، 15 نوفمبر 2016

نسر الكونغ فو يبدأ في تعلم السباحة من سن 25 The first time I learn swimming


الرياضة الوحيدة اللي كنت مفتقدها طول عمري هي السباحة من اعظم الرياضات فعلا وفوايدها كتير ـ كان نفسي فعلا من وانا طفل اكون سباح ، بس الحمدلله قررت اتمرن وانا لسة مبتدأ من سن 25 سنة بقالي شهر بالظبط تحت اشرف صديقي البطل كابتن #وليد #المصري
قدرت في شهر واحد بفضل ربنا ثم كابتني وحب السباحة والاصرار اني اعمل مستوي اكني بتمرن بقالي سنة والسبب الاصرار واني حابب اتعلم فعلا
انا باديئ من تحت الصفر تخيلوا من اسبوعين كنت بغرق وبحس بضغط الميه وكنت بكره انزل في اكبر عمق وبكون قلقان في حمام السباحة ـ الا ان دلوقت الحمدلله بقيت انا اللي بحب انزل في اعمق منطقة ـ
السباحة فوايدها كتيرة جدا والدين حث علي تعلمها
ــ انا قررت اكون سباح قوي بفضل الله زي منا مقاتل كويس
ـ انا نسر في السماء
ـ انا دولفين في الماء
ILove #Swimming,

Subscribe to get more videos :

EAGLE KUNG FU JABER
اذا اردت ان تتعلم الكونغ فو والفنون القتاليه والحركات الاكروباتيه الجمباز والباركور والكابويرا وغيرها والعديد من دروس التنميه البشريه التي تفيدك في حياتك اليوميه فهنا اكبر موقع في الشرق الاوسط لتعليم كل هذه الرياضات الرائعه من خلال دروس مجانيه بالفديوهات وشرح الدروس مقدم من كابتن جابر نسر افريقيا والعرب
Martial arts, capoeira and parkour and free running, gymnastics and aerobic fitness, flexibility and strength you'll find everything here in order to learn with an eagle and Arab Africa captain Jaber eagle